Nedostatek železa

Nedostatek železa doplníme ořechy a zeleninou

Nedostatek železa je známou věcí zejméně u žen. Díky menstruačnímu cyklu přichází ženské tělo každý měsíc o značnou dávku železa a musí jej tedy doplňovat v potravě, někdy i potravními doplňky. Nedostatek železa má významný vliv na naše zdraví a kondici. Bez něj jsme unavené, nemáme zdravou barvu v obličeji a ani dobrou náladu. Proto by si každá žena měla hlídat dostatek železa ve své stravě a také zvážit, jestli si nepořídit některý s nabídky potravních doplňků pro ženy se železem. Se železem je to navíc docela obtížné u žen, které jsou vegetariány či veganky. Značná jeho část se totiž vyskytuje zejména v živočišné stravě a to hlavně v červeném mase. Ale nezoufejte, samozřejmě jsou tu i zdravější cesty jak doplnit železo do svého těla a podpořit tak svůj imunitní systém. Když budete konzumovat dostatek luštěnin, ořechů, vybrané zeleniny a ovoce, vaše tělo dostane živiny v přírodní a stravitelné podobě, což je pro organismus nejlepší. Zaměřte se se zejména na konzumaci arašídů, čočky, banánů a droždí. Ze zeleniny si dopřávejte avokádo, brokolici a celer. Budete se nejen cítit odlehčená, ale bude vám dobře i po psychické stránce, protože vaše energie se zvedne.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s